ARCHÍV AKCÍ

2. VÝROČNÍ KONFERENCE VETERINÁRNÍ HOMEOPATIE 23.11.2019 - téma ONKOLOGIE

MVDr. Šárka Wasylyszynová - Činnost a cíle spolku Rada pro podporu veterinární homeopatie, z. s. , činnost a cíle spolku International Association of Veterinary Homeopathy (IAVH)
MVDr. Michal Jiřička – 1. blok - homeopatický přístup k nádorovému onemocnění, metoda plussing dle Organon racionální léčby, LM potence, kazuistika iridium metallicum
MVDr. Michal Jiřička – 2. blok - antroposofický přístup k nádorovému onemocnění, výtažky ze jmelí, kazuistiky pes nádor sleziny, kůň melanomy
MVDr.Michal Jiřička –3. blok - metoda dr. Ramakrishnana –plussing, orgánové léky, obrazy nosod carcinosinum a scirrhinum
MVDr. Michal Jiřička –4. blok - kazuistiky pes lymfom, pes tumor mléčné žlázy

1. VÝROČNÍ KONFERENCE VETERINÁRNÍ HOMEOPATIE 24.11.2018

MVDr. Ivana Prášková, RHom.- Činnost a cíle spolku Rada pro podporu veterinární homeopatie, z. s., činnost a cíle International Association for Veterinary Homeopathy
MVDr. Michal Jiřička - Simillimum u koní
MVDr. Jiří Zábojník - Homeopatická léčba bolesti ve veterinární praxi
MVDr. Leona Nepejchalová, Ph.D. - Legislativa ovlivňující používání homeopatik ve veterinární praxi
MVDr. Pavol Čech - Arsenicum album – liek nie len pre starých..., - Lachesis – neskrotný
MVDr. Josef Prášek, Ph.D. - Předběžné výsledky aplikace homeopatik stresové linie u dojnic
MVDr. Markéta Londinová Žaludová, RHom. - Seznámení s postklasickou homeopatií

Česká asociace veterinární homeopatie, z. s.
Budilov 44, Bošice 384 81
IČ: 06624740
DIČ: CZ 06624740                                                                                                                          č. ú.: 115-5811590297/0100

e-mail: vethomeopatie@gmail.com                                                                                         facebook